06 julio 2007

primeres contraccions

Si senyores i senyors, aquí la jefa ja ha començat a tenir contraccions. Ahir finalment vam acabar l'habitació del Teo, ara només falta que les meves coses facin lloc a les seves (el nou armari ho permetrà per sort)

Bé doncs res, comentar que realment ja sento, ara sí, que estic a la recta final de un llarg camí i el fet de les contraccions ajuda. La Nat té una panxa que fa por, i el Teo segueix en plan 'encara no m'he mogut prou'.

Res, comentar que avui hi ha l'últim sopar d'amics abans de ser pares... sembla, que el meu germà ja s'ofert a que li cuidem a casa i el gos a l'estiu (casa molt guapa, per cert, i a prop de la piscina de ca meva)

Doncs això.. que ja no sabem si el proper post serà comunicant que ja el tenim aquí o encara queda molt... qui sap, una meiga ja li va dir a la Nat que d'aquesta setmana no passava.

Sé que cada vegada hi ha menys fotos, però és que no n'estic fent gaires.. sorry

No hay comentarios: