03 octubre 2007

poti poti

Aquest post no té ni un inici, ni un nus, ni un desenllaç, simplement serà un poti-poti de comentaris sobre el meu dia a dia dels últims dies.

Ja fa dies que no puc escriure res perquè la feina m'està absorbint aquestes últimes setmanes, i les properes sembla. Molta feina, molts marrons de temes poc agraïts quan son solventats i molts pals quan no.
Bé, el fet és que un servidor pateix a la feina i disfruta el temps que pot del seu fill que dissabte va complir dos mesos. No puc sinó dir que cada dia es porta millor (tot i que clar, amb les poques hores que el veig, poc criteri tinc...). M'encanta banyar-lo i no sé qui dels dos s'ho passa millor durant aquestes estones d'aigua junts.

Aquest post no té ni un inici, ni un nus, ni un desenllaç, simplement ha estat un poti-poti de comentaris sobre el meu dia a dia dels últims dies

No hay comentarios: