25 enero 2007

Això va de debò

Cada vegada sóc més conscient de la meva futura situació i, en això, hi té molt a veure el fet de veure com la panxa de la nat va creixent cada dia més.
Sembla mentida, normalment no es notem gaire els canvis físics de les persones a les que veiem sovint, o cada dia com és el cas, però amb la nat, m’està passant que cada dia la veig més embarassada. I no, no són deliris d'un futur pare, a la seva feina també li diuen. Sembla clar que la tortuga amb cap d'alien asexuat s’està fent cada dia més gran allà dins.

Hi ha uns amics, el Pere i la Marta, també 'embarassats' que fan una cosa que m'ha agradat molt. Cada setmana (bé, de fet no sé cada quant, només sé que ho fan cada cert temps), fan una foto a la Marta de perfil. La idea em va agradar al moment, i em sembla que comença a ser hora de començar. Bé, de fet, aquest va ser la principal excusa per gastar-me els calers en una càmera reflex digital (també hi té molt a veure el fet que feia molt de temps que em rondava pel cap)

No hay comentarios: