30 enero 2007

m'estan canviant

Una aspecte que m’ha caracteritzat desde ja fa uns anys, ha estat el satisfer els meus 'caprichitos' de gadgets tecnològics. Sé que no és una cosa de la que estar-ne especialment orgullós, però què hi farem, sóc així.

Bé doncs, ahir va ser un d’aquests dies. Ja feia dies que hi pensava però ahir vaig tenir un altre dels meus impulsos consumistes. En arribar l’hora de dinar vaig decidir que anava a comprar-me un nou mòbil que substituís el meu personal (ja fa més de dos anys que el ting). En principi simplement havia de ser un telf que m’agradés i que tingués un mínim de prestacións (bluetooth, wifi, quatribanda, ...) Després de remenar per unes quantes botigues (fnac, corte inglés, vodafone, movistar, boulevar rosa....) em vaig adonar que el petit ésser asexuat (i la veu de la Nat repetint al meu cap que no ho fes) tenien més pes que no pas el 'capritxet'. Vaig tornar cap a l'oficina amb les mans pràcticament buides (em vaig gastar 12 euros en un hub usb)

No hay comentarios: