26 enero 2007

anem millorant?


El fet de descobrir el concepte de blog, ha despertat en mi una antiga costum, la d’escriure els meus pensaments. Fa anys, vora deu ja, acostumava a escriure força sovint. Acostumaven a ser pensaments profunds plasmats en algun paper qualsevol que finalment acabaven devorats pel foc d’un misto.

Ara, cada vegada m'agrada més el fet de tenir un blog, estic recuperant alguna cosa molt meva. Ara em preocupo del contingut escrit i visual. Això últim, en mi equival a passar-me hores mirant, jugant i triant els colors del fons del blog. Després de una bona estona, m'he adonat de diferents coses:
Necessito un curs introductori d'html per poder editar el blog
Sóc un disenyador frustrat i per tant, de moment hauré de tirar d’un disseny parit prèviament per algú altre amb més coneixements, que no més gust
Escriure potser no és el meu fort, la fotografia potser tampoc i segurament va sent hora de dedicar-li més temps a la futura mare i menys al blog


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Benvingut a la blogosfera! I vas ven encaminat... El bateig de l'aprenent de blogger passa per:

1) perdre indecents quantitats de temps amb pijadetes de colors i html tags

2) sentir-te dir que "ya vale" amb el blog o sentir-te culpable pq nomes fas cas al blog i no al que penses que hauries

((-:

Anónimo dijo...

yo mi me conmigo