21 febrero 2007

in crescendo II

El que tenen els anuncis que pots aplicar els lemes a la vida real (Anunci del nou Audi s3). Si si, la Nat cada dia té més panxa i diumenge va fer una d'aquelles coses que marquen la vida de un i que han de quedar anotades pq sinó dp no me'n recordaré i no pot ser. Diumenge, quan estàvem al sofà mirant una de les nostres series de la Fox, la nat em va agafar la ma i me la va posar a la seva panxa. Va ser un gest que em va sobtar, per l'inesperat del mateix. Bé, el fet és que tot just poso la mà a la panxa i noto el que suposem que va ser una 'patada' d’en Teo. Vaig flipar, va ser molt emocionant. Això sí, el nen és com l'Eto'o, va poc a poc en la seva reincorporació. Va fer una patadeta i se'n va entornar a la banqueta a descansar, pq no vaig notar cap altre moviment (potser estava emprenyat amb la Natàlia-Rijkaard)

Canviant de tema, ahir em van trucar de la botiga, ja ens està esperant el cotxet i el maxi-cosi. Dues coses menys de la llarga llista de conceptes necessaris i uns quants euros de menys al banc. Em sembla que em la criatura se'm passaran moltes 'pijeries' de cop (o algunes d'elles). Sense anar més lluny, l'altre dia ja em vaig assabentar que els 'monos' (em sembla que no es diu així però és que encara no m'han passat el diccionari solter-pare pare-solter) del carrefour són de lo milloret en qualitat del cotó i cost. Qui m'hagués dit a mi que aniria a comprar roba al carrefour!!! si es que la vida ta mu mala, mu mala

Per cert, no em puc estar de comentar que els nostres amics embarassats van seguint els nostres passos. L'Agus i la Raquel tindran un Hugo (un dels noms que tenia com a preferents pel Teo, juntament amb Otto). Encara no els he trucat, sóc un desastre per aquestes coses de mantenir el contacte, però m'ha fet molta il·lusió. Per un altre banda, la Diana i el Jordi sabran el divendres el sexe de la seva criatura...

No hay comentarios: